OldPain2go

Edwin is door Steven Blake persoonlijk opgeleid in de OldPain2Go procedure voor het elimineren van pijn.

OldPain2Go® staat aan het begin van een revolutie in hoe Oude-Pijnsignalen dramatisch kunnen worden verminderd of verwijderd!

Bent u gediagnosticeerd door een medische professional en heeft hij/zij u voorgeschreven of geadviseerd om pijnstillers te nemen? Weet je dat pijn niet alleen een maat is voor weefselbeschadiging en dat de meeste pijn verdwijnt voordat we volledig genezen zijn? Pijn is een complex proces die in de hersenen wordt gemaakt om een passende boodschap te sturen naar het gebied dat aandacht nodig heeft.

Een gecertificeerde OldPain2Go® Practitioner kan u helpen om samen met u te bekijken of die oude pijnsignalen nog steeds wel/niet nuttig zijn. Indien dit niet meer zo is dan zal na één behandeling een lager pijnniveau of volledige verwijdering van dat oude pijnbericht bereikt zijn.

OldPain2Go® is gebaseerd op de nieuwste wetenschappelijke kennis en het natuurlijke vermogen van het lichaam om zichzelf te genezen, het biedt een veilige en effectieve manier om een beter leven te leiden.

Heb je al lang chronische pijn?

Als je al een tijdje pijn hebt, waardeer ik dat je daar misschien sceptisch tegenover staat!

Ik weet dat dit op lange termijn werkt. Er zijn inmiddels honderden klanten geholpen om pijnvrij te zijn met OldPain2Go®.

Pijn heeft een doel als het betrekking heeft op een nieuwe verwonding of een nieuw probleem. Het geeft een belangrijk signaal af, waar we actie op zullen nemen.

Echter, als we eenmaal een goede medische diagnose hebben gehad en de weefsels zijn genezen, of nooit zullen genezen, en er kan dan niets meer gedaan worden behalve pijnverlichting, dat is wanneer OldPain2Go® kan helpen - zelfs als niets anders dat kan!

Onze lichamen zijn wonderen van de natuur en in de meeste gevallen genezen ze zichzelf zonder bewuste inbreng van ons.

Het is dit aspect van de geest (onderbewuste) waar OldPain2Go® op inwerkt. OldPain2Go® doet het op een totaal unieke manier.

Het zorgt ervoor dat je onbewuste en bewuste aspecten met elkaar praten, waarbij de practitioner optreedt als tussenpersoon. Het is een techniek die nergens anders mee te vergelijken is. Je hoeft zelfs niet in hypnose of trance.

OldPain2Go® is een eenvoudige methodologie gebaseerd op hoe het brein de dingen verwerkt, dus terwijl we allemaal verschillende informatie in ons hoofd opslaan, hebben we de neiging om dingen op dezelfde manier te verwerken als iedereen. Als we zo doorgaan met pijn, al lang nadat de eerste pijnwaarschuwing onnodig is geworden, hoeven we alleen maar dat oude, nutteloze, verouderde programma te veranderen. Dit kan alleen op het niveau van het onbewuste worden gedaan en je practitioner zal je bij elke stap begeleiden om je zo pijnloos mogelijk te krijgen als mogelijk is, inclusief volledig vrij van die oude pijn.

Ik vraag je niet om het te geloven - omdat de meeste mensen het niet geloven, zelfs nadat de pijn is verdwenen.

Je hoeft alleen maar pijnvrij te willen zijn!

Dus wat is er voor nodig om voor OldPain2Go® te kiezen?

Boek een afspraak

Steven Blake & Edwin